"When Life gives you lemons..."

Men i mitt fall blev det en apelsin-planta, eller clementin? Har inte tagit reda på detta ännu. Min vardag består till större delen av att varje dag klara av skolstressen samt intala mig själv att Jag  d u g e r. Vet inte om det beror på våren, solen eller någon typ av kris då det är en vecka (!?!!) kvar tills jag blir 18, men är så vilsen. Härmomdagen köpte jag en kappa i beige (en av de två jag visade i tidigare inlägg) tillbringade en hel foto-lektion tre våningar fel ifrån fotostudion med huvudet i annan elevs knä, jag tror jag helt enkelt skolade, från min favoritkurs. 
Som att jag ifrågasätter allt jag älskar, verkligen allt jag har någon typ av k ä n s l a för. Vi skyller på solsting, eller kris, för fan jag blir hela 18 vart skall jag ta vägen allt ansvar all internet shopping JAG KAN SKAFFA SWISH, lol. 
 
För att sammanfatta veckan, fotograferingen i Onsdags gick kanon (säger till då jag vet mer) Håkans tredje senaste singel suger samt att jag gjort valet att sakta med säkert försöka bygga upp mina armmuskler efter min muskelinfektion (fick en infektion i en fet muskel i ryggen och låg med hög feber under hela jullovet samt nyårsafton!!!) Jag har haft en bra vecka, har varit glad men förvirrad och känner mest för prosecco i solskenet istället för lördagskvällar som går åt till pluggande.
Och här är min lille planta, min lille vän. Hen har inte fått en namn ännu men det kommer. 
Hur har din vecka varit? 
Vad drömmer du om?
Vad är du ledsen över?
Berätta en hemlis,
Vardagligt | |
Upp