Vee speers forgive me - parafras-uppgift och pasta-häng

Hej, är precis hemkommen ifrån psykologen och mitt tredje kbt-samtal, eller egentligen andra men men. Har varit ledig och hunnit med både plugg inför prov samt den där foto-uppgiften jag förträngt under tre veckors tid. Gör min ifrån ett av alla porträtt Vee Speers tagit, då jag fastnade för just ett med en död kanin, lol
Min kanin skulle ju självklart vara levande, enligt Kevin väldigt levande och inte så stilla så självutlösaren släppte av. Blev arg, ledsen, pmsig samt biten och kände mig mest fett dålig tills jag faktiskt tog ett eller två "helt-ok" porträtt, orkar faktiskt inte lägga så mycket tid på det. 
 
Kan ju då inte påstå att han inte är lite söt, bästa med hela denna lille nu avklarade uppgift är att jag efter alla om och men samt tårar upptäckte att jag håller kanin-helvetet i höger arm!? Den lilla flickan på bilden jag gör min parafras ifrån håller kaninen i vänster! Kul va. Bryr mig faktiskt inte, går faktiskt inte att hålla en mens-råtta i nått annat än den handen man är van vid (om inte båda då lol) Det är snart sommarlov och jag förtjänar en paus. 
Naae vet ni vad, nu skall jag försöka plugga ännu lite psykologi inför morgondagens prov samt njuta av att ha en pojkvän som kommer över såhär nästan mitt i veckan och ställer sig och lagar mega go pasta till middag. Jag som inte hunnit (pfffttt vågat) äta så mycket idag, fifan vad fint. Förlåt för dåligt uppdatering med, har så mycket i mina tankar just nu, men tips på inlägg är ju alltid nice, lämna nått vettja.
 
Puss, du är fett bra
 
 
 
Vardagligt | |
#1 - - Matilda Josefsson:

- Bästa Håkan-minnena eller bara det bästa han gjort, eller helt enkelt bara det bästa med Håkan/favorit låtar?
- Må bra tips?
- 2/3/4/5 goa sätt att äta avokado på? (börjar nästan tröttna på mosad avokado på knäckemacka) Som den Avokadoguru du verkar vara.
- Kanske en sånär svarapåfrågor-grej, såndär som var i bästa-kompisar-böckerna när en va liten. Favoritfärg, hur lång, hur många länder en varit i osv?
- En grejerjagtyckerom-lista?

Du äger, massor av kramar <3

Svar: Alltså woooooww tack för alla tips, så behövligt<33 Blev så taggad på Hellström-inlägg åhh
Du äger med, puss och kram finis!
Néa Linnéa Rudling

Upp