Men bakfyllan drabbar aldrig mig

Ser så mini ut vid ratten haha?
Vaknade väldigt icke-bakis och mega utvilad i morse, fastän jag kom hem efter ett inatt efter att ha suttit på en långfärdsbuss efter fest med mitt och J's gemensamma kompis-gäng. Väldigt trevligt häng fastän det för oss belv en tidig kväll hem. Höll hand, fick pussar på panna och mådde sådär yterst bra bredvid honom på bussen. 
 
Idag (söndag) har jag gjort det jag oftast gör varenda söndag (har jag märkt) alltså, 
Äta frulle och promenera med Moder Jord, Övningsköra och sedan handla åt mormor och fika där. Idag fick min lilla gamla mormor för sig att jag bakat dom bageribakade kardemumma-flätorna jag hade med mig helt själv och gav mig därför en hundring för besväret, lilla lilla mormor vad gammal du blitt. 
 
Nej nu skall jag sluta hänga framför skärmen och dra ut och springa i vad som känns som flera mil, hoppas du haft en bra helg. 
Vardagligt | |
Upp