Jag duschar inte på flera dagar och kan inte stava / argumenterande texter och ett viktigt beslut

Har velat fram och tillbaka hur jag egentligen känner. Tycker jag det är kul att ännu en gång blogga, anser jag det giva mig något lugn. Och nej, vissa dagar känner jag ett tvång i samband med prestations ångest ifrån höga höjder. För jag gör inte mycket mer än att plugga ikapp, duchar inte på flera dagar och kan inte stava för fem öre. Men jag uppskattar att kicka in då och då, lämna ett spår och skryta, spara, dokumentera. 
 
I både Engelska6 och Svenska2 skriver vi argumenetrande texter, vilket är vad jag gjort senaste dagarna. Vissa gånger hemma iförd underkläder eller bredvid han på bilden. Intalar mig själv att skolan och tvåan snart är över. 
 
Update om mitt psykiska mående och samtal, Imorgon har jag mitt första samtal i Kbt-behandlingen. (tog ju beslutet att ringa, boka in en tid och börja träffa min gamla kurator igen) Tänkte jag kunde dela med mig lite efter varje samtal. Dels för att det kan hjälpa och påminna mig, dels för att det kan hjälpa andra. 
 
Men nu till er, hur mår ni? är så nyfiken, för det enda jag ser är en stategi på ett visst antal. Vad har du gjort idag? Vad längtar du till? Vad vill du se på en blogg? Vad är du arg över? 
 
Vardagligt | |
#1 - - Matilda:

Åh! Har också gått kbt, matchade inte riktigt med varken min psykolog eller själva behandlingen hos henne så tog mod till mig och bytte till BUP istället med en annan kbt-psykolog , hade mitt andra samtal där i veckan och det känns så mycket bättre. Hejar på oss!

Ääälskar dina fina foton, de är så ställena och lugnande på något vis.

Kram<3

#2 - - Minea:

Din blogg är verkligen sååå fin! Bra texter, vackra bilder, allmänt fint. Att skriva lite då och då när du känner att du har lust och ork räcker långt - kvalitet före kvantitet som en brukar säga. Mår tyvärr inte helt hundra för tillfället men jag ska försöka ta tag i det nu. Förhoppningsvis går det vägen. Hej dig ❤️

#3 - - Minea:

Din blogg är verkligen sååå fin! Bra texter, vackra bilder, allmänt fint. Att skriva lite då och då när du känner att du har lust och ork räcker långt - kvalitet före kvantitet som en brukar säga. Mår tyvärr inte helt hundra för tillfället men jag ska försöka ta tag i det nu. Förhoppningsvis går det vägen. Hej dig ❤️

Upp