Fredag, Första Kbt-samtalet och Intervju med Aftonbladet

Mitt ansikte sade no pics denna morgon, därav ytters gammal selfie / tre veckor sedan
 
Hej! Det är fredag, och jag kom hem ifrån skolan samt min enda lektion strax efter tio, otroligt. Har ju mitt första Kbt-samtal idag så därför jag fick slippa de två andra lektionerna och få en kort skoldag. 
Har hunnit med super mycket, redan innan tolv. Sålt ett par skor jag inte använde, städat undervåningen av mitt hus (mam kommer hem ifrån jobb-resa idag!!!) samt bokat in tid för intervju med, ba ba baaam Aftonbladet. Runt två skall dem ringa, är piss nervös, fiiifan!
Vad det handlar om får du gissa i kommentarerna, men bara om jag inte redan berättat, hihiho.
 
Som sagt kommer mamma hem idag så skall ha en lugn fredag (as always) Städa huset, köpa blommor, lyssna på Hellström's nya och kanske hinna plugga lite innan jag skall möta henne vid tåget runt fyra. Vad har ni för planer?
Kom ihåg att du är mega bra!
Vardagligt | |
Upp